کارگردان «مجنون» گفت: این اختلاف و دشمنی که صهیونیستها با ما دارند معطوف به این جنگ اخیر نیست اما این ۱۲ روز بهانهای است که ما قصههایمان را از اتفاقات این ۱۲ روز شروع کنیم.
روایتی از اشکهای کارگردان، لرزشهای تنِ بازیگر در سرمای باران، و احترام بیپایان او به مخاطب، کافی است تا بفهمیم چرا نام «امین تارخ» هنوز هم در ذهنها، زنده است.
شاید لازم باشد گفتوگویی صریح با پلتفرم فروش کتاب فیدیبو که مبتکر اجرای این کنسرت فیلمهاست، انجام شود که این حجم از ابتذال پیش آمده نتیجه چه سرمایهگذاری و با چه اهدافی است؟
فرانسه با انتخاب فیلم جعفر پناهی، کارگردان ایرانی، بهعنوان نماینده خود در اسکار ۲۰۲۶، یک بار دیگر نشان داد که رویدادهای سینمایی غرب نه تنها هنری، بلکه بهشدت سیاسی هستند و اولویتهای خود را حتی بر قواعد مرسوم ملی و جغرافیایی تحمیل میکنند.
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون میگوید: اثر بد در میان آثار سینمایی نداریم، باید ببینیم چه کسی قرار است این فیلمها را ببیند، نمیتوانیم بگوییم که همه آثار بد هستند.
کوروش سلیمانی با برگزاری مراسم معارفه با حضور مشاور اجرایی معاونت امور هنری، مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، هدایت مجموعه تئاتر شهر را به عهده گرفت.
«اجل معلق» علاوه بر به کارگیری کلیشههای تلویزیونی عطاران، بر همهٔ شگردهای سینمای لودگی که عادل تبریزی در فیلم «مفتبر» به نمایش گذاشت نیز تسلط دارد؛ اما با این وجود،نتوانسته رضایت مخاطبان را جلب کند.
بازیگر فیلم «سینمامتروپل» گفت: کارگردان در جریان راهاندازی سینما در روزهای جنگ حضور داشته و متروپل جزوی از خاطرات اوست.
پایگاه اطلاعرسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، به مناسبت ۲۱ شهریور روز ملی سینما لحظاتی از دیدار دستاندرکاران فیلم سینمایی موسی علیهالسلام با رهبر انقلاب و روایت ابراهیم حاتمیکیا، کارگردان این فیلم سینمایی از ماجرای آغاز تولید فیلم زندگی حضرت موسی (ع) را در نماهنگ «داستان یک طلوع» برای نخستینبار منتشر کرد.
چرا اثری که به دلیل محتوای مسئلهدار سالها کنار گذاشتباید با انتقال مالکیت مواجه شود؛ آیا این تلاش برای استفاده از رابطهها و رانتهای مالک جدید برای دور زدن مسیر قانونی و رسیدن به پرده نقرهای است؟